Ciągnik Deutz-Fahr 6140.4 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka

Ciągniki serii 6 to maszyny łączące innowacyjny design z nowoczesną technologią oferując wysoką wydajność i niezawodność, a także duży komfort jazdy. Do gamy należy kilka różnorodnych maszyn wyposażonych w mocne silniki Deutz TCD z układem wtryskowym Common Rail o roboczym ciśnieniu 1600 bar, a dzięki układowi oczyszczania spalin DOC/EGR spełniają określone normy emisji spalin Tier 4i.

Deutz-Fahr 6140.4 Agrotron

WYMIARY I MASA CIĄGNIKA

Długość: 4280-4544 mm

Szerokość: 2068-2550 mm

Wysokość: 2899-3054  mm

Rozstaw osi: 2419 mm

Prześwit: 430-485 mm

Masa na osi przedniej: 1688-2235 kg

Masa na osi tylnej: 3006-3090 kg

Masa całkowita: 5325 kg

Maksymalna dopuszczalna masa całkowita/z przodu/z tyłu: 8500/3800/6600 kg

Kąt skrętu kół: 52°

Rozmiar przednich opon: 540/65R24

Rozmiar tylnych opon: 600/65R38

SILNIK – Deutz TCD 4.1 L4 Tier 4i

Silnik 4-cylindrowy, Turbo Intercooler, elektroniczna regulacja silnika, wentylator wiskotyczny, filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów, rura wydechowa na słupku kabiny

Pojemność silnika: 4038 cm3

Ciśnienie w układzie Common Rail: 1600 bar

Moc maksymalna wg normy ECE R120: 99,2 kW/135 KM

Moc maksymalna z boost wg normy ECE R120: 106,1 kW/144 KM

Moc znamionowa z boost przy 2200 obr/min wg normy ECE R120: 103,7 kW/141 KM

Moc znamionowa przy 2200 obr/min wg normy ECE R120: 95,4 kW/130 KM

Moc maksymalna homologowana przy 2200 obr/min wg normy 2000/25/EC: 103,7 kW/141 KM

Znamionowa prędkość obrotowa silnika: 2200 obr/min

Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy: 1900 obr/min

Maksymalny moment obrotowy przy 1400 obr/min: 628 Nm    

Wzrost momentu obrotowego: 40 %

czytaj dalej...

Dodaj komentarz

Rynek Rolny to pierwszy profesjonalny branżowy portal rolniczy z giełdą rolną. Darmowe ogłoszenia rolnicze i aktualne ceny produktów rolnych. Sprzedawaj i Kupuj z nami!

Sulejkowska 56/58 lok 215
04-157 Warszawa, Polska

Email: kontakt [małpa] rynek-rolny.pl

Newsletter

Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki