Ciągnik John Deere 5083E - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Ciągnik John Deere 5090G - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Zobacz także
Ciągniki John Deere serii 5G/5GH Standard charakteryzują się kompaktową wydajnością, zwrotnością oraz wszechstronnością zastosowania – zarówno w rolnictwie, usługach komunalnych, jak i w mleczarni doskonale się sprawdzają. Wyposażone zostały w silniki o mocy plasującej się w zakresie 60 kW (80 KM) do 66 kW (90 KM), a do wyboru mamy kilka wersji przekładni. Z racji zaopatrzenia ciągników serii 5G/5GH Standard w DPF (filtr cząstek stałych) oraz katalizator oksydacyjny (DOC) spełniają one ustalone normy ekologiczne klasy III B.
John Deere 5090G
WYMIARY CIĄGNIKA
Masa: 3165 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 5100 kg
Szerokość: 1782 mm
Wysokość: 2373 mm
Długość: 3675 mm
Rozstaw osi: 2156 mm
Rozstaw kół przednie/tylne: 1362 (poz. A) - 1885 (poz. H) / 1392 (poz. C) – 1905 (poz. H) mm
Ogumienie przednie: 9,5R24
Ogumienie tylne: 380/85R30
SILNIK
Silnik 4-cylindrowy, turbodoładowany z chłodnicą powietrza (intelcooler), chłodzony cieczą
Pojemność silnika: 3400 cm3
Moc nominalna wg normy 97/68EC: 67,1 kW/90 KM
Moc maksymalna wg normy 97/68WE: 68,3 kW/91,5 KM
Moc nominalna wg normy 97/68WE IPM: 70,8 kW/95 KM
Moc maksymalna wg normy 97/68WE IPM: 75 kW/100 KM
Obroty znamionowe: 2300 obr/min
Max. moment obrotowy, przy 1400 obr./min : 366 Nm
Wzrost momentu obrotowego, (IPM): 31 % (25 %)
SKRZYNIA BIEGÓW
Do wyboru przekładnia z zsynchronizowanym rewersem 12F/12R, z zsynchronizowanym rewersem z mechanicznym z przełączaniem zakresów High-Low 24F/24R lub PowrReverser 24F/12R
Liczba biegów (do przodu/tyłu) w zależności od wybranego typy przekładni: 12/12, 24/24 lub 24/12
Prędkość maksymalna: 30 km/h lub 40 km/h
HYDRAULIKA
Otwarty układ hydrauliczny, hydrauliczne lub elektrohydrauliczne zawory SCV
Maksymalny udźwig podnośnika: 2700 kg (tylny TUZ), 3039 kg (przedni TUZ)
Wydajność pompy hydraulicznej: 96,6 l/min , możliwa opcja 126,4 l/min
Zawory typu suwakowego SCV: 4, tylne tylko z E-SCV
Trzypunktowy układ zawieszenie (TUZ) kategorii II; tylny mechaniczny lub elektrohydrauliczny, przedni włączany elektrohydraulicznie
czytaj dalej...