Ciągnik New Holland T4.75 PowerStar - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Ciągnik New Holland T4.65V - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Zobacz także
- Ciągnik New Holland T4.95 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
- Ciągnik New Holland T4.115 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
- Ciągnik New Holland T4.55 PowerStar - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
- Ciągnik New Holland T4.75 PowerStar - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Do serii T4F/N/V należą stylowe ciągniki o wysokiej wydajności z czterocylindrowymi silnikami. Doskonale nadają się do wielu prac w sadach i winnicach, większość modeli dostępna jest w trzech szerokościach z układem zawieszenia SuperSteer. Model T4.65V wyposażony został w silnik o mocy 65 KM, a dzięki bardzo komfortowej kabinie praca w nim staje się wygodna i przyjemna.
New Holland T4.65V
WYMIARY I MASA CIĄGNIKA
Długość: 3925 mm
Minimalna szerokość: 1061 mm
Wysokość do szczytu kabiny: 2148 mm
Minimalny prześwit nad gruntem: 270 mm
Rozstaw osi 2WD/4WD: 2078/2093 mm
Rozstaw kół przednich 2WD/4WD: 878-978/879-985 mm
Rozstaw kół tylnych: 861-1261 mm
Kąt skrętu przedniej osi: 55°
Promień skrętu przedniej osi: 3400 mm
Masa: 2WD/4WD: 2459/2710 kg
Maksymalna dopuszczalna masa: 3800 kg
SILNIK – NEW HOLLAND F5C
Silnik 4-cylindrowy, turbodoładowany, chłodzony cieczą, chłodnica międzystopniowa, poziom emisji spalin Tier 3, EGR
Pojemność silnika: 3200 cm3
Moc znamionowa wg ISO TR14396: 48 kW/65 KM
Prędkość obrotowa: 2300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy wg ISO TR14396 przy 1250 obr/min: 290 Nm
Zapas momentu obrotowego: 46 %
Zużycie paliwa: 219 g/kWh
Liczba zaworów: 2
SKRZYNIA BIEGÓW, WAŁ ODBIORU MOCY (WOM)
elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego, podwieszane pedały, hamulce tarczowe olejowe, wspomaganie załączania WOM
Typ przekładni + liczba biegów (do przodu/tyłu): Shuttle Command™ 16/16, Split Command™ 32/16, Powershuttle 16/16, Dual Command™ z Powershuttle 32/16
Maksymalna prędkość: 30-40 km/h
Prędkość WOM: 540 obr/min
czytaj dalej...