
Ciągnik Ursus C-3102 - już wkrótce w sprzedaży
Ursus 15014 to najsilniejszy ciągnik wyprodukowany przez URSUS S.A., wyposażony został w układ napędowy ZF, a pod jego ergonomiczną i nowoczesną maską znajduje się sześciocylindrowy silnik o pojemności 6600 cm3, który spełnia normy emisji spalin EURO III B. Ponadto komfortowa kabina pozwala na wygodną pracę przy doskonałej widoczności. Ciągnik ten charakteryzuje się dobrym stosunkiem ceny do jakości z bogatym podstawowym wyposażeniem, m.in. klimatyzacja, czy EHR.
Masa bez obciążników: 6900 kg
Długość: 4720 mm
Szerokość: 2440 mm
Wysokość: 2900 mm
Rozstaw kół przednich/tylnych: 1860/1770 mm
Ogumienie przednie: 480/70R28
Ogumienie tylne: 580/70R38
Silnik 6-cylindrowy, doładowany turbosprężarką z chłodnicą powietrza
Pojemność silnika: 6600 cm3
Moc nominalna wg normy ISO 14396: 111 kW/148 KM
Obroty znamionowe: 2200 obr./min
Max. moment obrotowy, przy 1600 obr./min : 580 Nm
Typ silnika (spełniający normę emisji spalin EURO III B): SISU 66AWI
Przekładnia ZF zsynchronizowana z rewersem elektrohydraulicznym, półbiegami i biegami pełzającymi
Liczba biegów (do przodu/tyłu): 40/40
Prędkość maksymalna: 40 km/h
Regulacja siłowa - EHR, trzypunktowy układ zawieszenia kategorii III (TUZ)
Maksymalna siła podnoszenia: 72 kN
Wydajność pompy hydraulicznej: 120 l/min
Ciśnienie robocze: 20 MPa
Szybkozłącza: 4 pary szybkozłączy, rozdzielacz czterosekcyjny
Zaczep górny i dolny transportowy, rolniczy oraz przedni
czytaj dalej...Rynek Rolny to pierwszy profesjonalny branżowy portal rolniczy z giełdą rolną. Darmowe ogłoszenia rolnicze i aktualne ceny produktów rolnych. Sprzedawaj i Kupuj z nami!
Sulejkowska 56/58 lok 215
04-157 Warszawa, Polska
Email: kontakt [małpa] rynek-rolny.pl
Komentarzy (1)
michał
Dodano: 2016-03-13 17:24:11ZALETY Ursusa 15014 Skrzynia biegów mocna hydraulika wygląd zewnętrzny doskonały rozstaw osi co sprawia że jest zwinny i ma dobry promień skrętu oraz doskonałe rozmiary ogumienia , wewnątrz wygodnie komfortowo cicho i bezpiecznie. WADY; brak wielofunkcyjnego joysticka który ułatwi obsługę całej maszyny zagraniczny silnik zagraniczne opony powinny być zmienione na OPONY DĘBICA. Ciągnik ten doskonale radzi sobie z 8 skibami podczas orki na wilgotnej glebie o głębokości 50cm ma też zbyt płytki bieżnik co sprawia że czasami się ślizga na błocie trzeba zmienić silnik na polski ursusowski oraz opony na polskie dębica i wprowadzić w niego patriotyzm gospodarczy każdy polski rolnik chce mieć polski ciągnik z polskim silnikiem na polskich oponach.