Ciągnik Ursus 15014 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka

Ursus 15014 to najsilniejszy ciągnik wyprodukowany przez URSUS S.A., wyposażony został w układ napędowy ZF, a pod jego ergonomiczną i nowoczesną maską znajduje się sześciocylindrowy silnik o pojemności 6600 cm3, który spełnia normy emisji spalin EURO III B. Ponadto komfortowa kabina pozwala na wygodną pracę przy doskonałej widoczności. Ciągnik ten charakteryzuje się dobrym stosunkiem ceny do jakości z bogatym podstawowym wyposażeniem, m.in. klimatyzacja, czy EHR.

Ursus 15014

WYMIARY CIĄGNIKA

Masa bez obciążników: 6900 kg

Długość: 4720 mm

Szerokość: 2440 mm

Wysokość: 2900 mm

Rozstaw kół przednich/tylnych: 1860/1770 mm

Ogumienie przednie: 480/70R28

Ogumienie tylne: 580/70R38

SILNIK

Silnik 6-cylindrowy, doładowany turbosprężarką z chłodnicą powietrza

Pojemność silnika: 6600 cm3

Moc nominalna wg normy ISO 14396: 111 kW/148 KM

Obroty znamionowe: 2200 obr./min

Max. moment obrotowy, przy 1600 obr./min : 580 Nm

Typ silnika (spełniający normę emisji spalin EURO III B): SISU 66AWI

SKRZYNIA BIEGÓW

Przekładnia ZF zsynchronizowana z rewersem elektrohydraulicznym, półbiegami i biegami pełzającymi

Liczba biegów (do przodu/tyłu): 40/40

Prędkość maksymalna: 40 km/h

HYDRAULIKA

Regulacja siłowa - EHR, trzypunktowy układ zawieszenia kategorii III (TUZ)

Maksymalna siła podnoszenia: 72 kN

Wydajność pompy hydraulicznej: 120 l/min

Ciśnienie robocze: 20 MPa

Szybkozłącza: 4 pary szybkozłączy, rozdzielacz czterosekcyjny

Zaczep górny i dolny transportowy, rolniczy oraz przedni

czytaj dalej...

Komentarzy (1)

  1. michał

    ZALETY Ursusa 15014 Skrzynia biegów mocna hydraulika wygląd zewnętrzny doskonały rozstaw osi co sprawia że jest zwinny i ma dobry promień skrętu oraz doskonałe rozmiary ogumienia , wewnątrz wygodnie komfortowo cicho i bezpiecznie. WADY; brak wielofunkcyjnego joysticka który ułatwi obsługę całej maszyny zagraniczny silnik zagraniczne opony powinny być zmienione na OPONY DĘBICA. Ciągnik ten doskonale radzi sobie z 8 skibami podczas orki na wilgotnej glebie o głębokości 50cm ma też zbyt płytki bieżnik co sprawia że czasami się ślizga na błocie trzeba zmienić silnik na polski ursusowski oraz opony na polskie dębica i wprowadzić w niego patriotyzm gospodarczy każdy polski rolnik chce mieć polski ciągnik z polskim silnikiem na polskich oponach.

Dodaj komentarz

Rynek Rolny to pierwszy profesjonalny branżowy portal rolniczy z giełdą rolną. Darmowe ogłoszenia rolnicze i aktualne ceny produktów rolnych. Sprzedawaj i Kupuj z nami!

Sulejkowska 56/58 lok 215
04-157 Warszawa, Polska

Email: kontakt [małpa] rynek-rolny.pl

Newsletter

Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki