Ciągnik Ursus 4512 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Ciągnik Ursus 4514 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Zobacz także
- Ciągnik Ursus C-3150V Power - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
- Ciągnik Ursus C-3150 Power - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
- Ciągnik Ursus C-3110 Power - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
- Ciągnik Ursus C-3110 HL - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Model Ursus 4514 to ciągnik postlicencyjny produkowany od 1989 do 2009 roku. Miał on być, tak jak Ursus 4512, ulepszoną wersją modelu C-360, ale dodatkowo wzbogacono go o przednią oś napędową. W ostatnich czasach ciągnik ten produkowano również w dwóch wersjach Agro i Agro Bis o podwyższonym standardzie.
WYMIARY I MASA OGUMIENIE CIĄGNIKA
Długość: 3700 mm
Szerokość: 1850 mm
Wysokość zaczepu wysuwanego: 308 mm
Wysokość zaczepu wychylnego: 368 mm
Maksymalna wysokość: 2670 mm
Prześwit ze standardowymi kołami: 470 mm
Prześwit pod dolnym zaczepem transportowym: 290 mm
Masa ciągnika bez obciążników: 3300 kg
Maksymalny ciężar ciągnika: 3700 kg
Ogumienie przednie: 11,2-24
Ogumienie tylne: 13,6-36
Rozstaw osi: 2300 mm
Rozstaw kół tylnych: 1350, 1504, 1616, 1796 mm
Rozstaw kół przednich: 1475, 1505, 1625, 1785, 1815 mm
Dopuszczalny ciężar cieczy w oponach tylnych: 2x180 kg
Dopuszczalne ciśnienie opon tylnych podczas pracy polowej: 100-110 kPa
Dopuszczalne ciśnienie opon tylnych podczas transportu: 140 kPa
Dopuszczalne ciśnienie przednich opon bez obciążników przednich: 100-110 kPa
Dopuszczalne ciśnienie przednich opon z obciążnikami przednimi : 120-140 kPa
SILNIK – 4390
Silnik 4-cylindrowy, 4-suwowy, wysokoprężny, rzędowy, chłodzony cieczą, bezpośredni system wtrysku, górny układ zaworów, kolejność pracy cylindrów 1-3-4-2; system smarowania pod ciśnieniem z rozbryzgiem, jednostopniowy filtr paliwa, szeregowy filtr oleju
Pojemność silnika: 3865 cm3
Średnica x skok: 98,43 x 127 mm
Moc znamionowa: 48,5 kW
Prędkość obrotowa silnika wg mocy: 2000 obr/min
Jednostkowe zużycie paliwa wg mocy: 238±12 g/KMh
Maksymalny moment obrotowy wg DIN: 255 Nm
Prędkość obrotowa wg maksymalnego momentu obrotowego: 1300-1500 obr/min
Prędkość obrotowa na biegu jałowym: 750±25 obr/min
Robocze ciśnienie wtrysku: 16,6 MPa
Ilość oleju w układzie smarowania: 7 l
czytaj dalej...