Ciągnik Zetor 4340 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Ciągnik Zetor 5340 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Zobacz także
Model Zetor 5340 produkowany był w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Należy on do serii ciągników UR I, ale w porównaniu do swoich starszych braci, posiada kabinę osadzoną na 4 blokach, ogrzewanie i wentylacje w dachu, czy zawieszone pedały hamulca. Maszyna została wyposażona w czterocylindrowy silnik o mocy 46 kW i pojemności 3,6 l. Regulacja siedzenia w bezpiecznej kabinie, modyfikowanie ustawień ogrzewania i wentylacji, czy rozmrażanie przedniej szyby w okresie zimowym, pozwalają na dogodne i komfortowe warunki podczas pracy.
Zetor 5340
WYMIARY, MASA I OGUMIENIE CIĄGNIKA
Długość: 3410 mm
Długość z układem zawieszenia i obciążnikami przednimi: 4030 mm
Szerokość: 1980 mm
Wysokość maksymalna: 2740 mm
Masa ciągnika z kabiną: 3335 kg
Masa ciągnika z kabiną i osią Carraro: 3215 kg
Maksymalna masa dodatkowych obciążników przednich/tylnych: 155+210/270 kg
Maksymalna masa całkowita ciągnika (25 km/h, hamulce bębnowe): 5600 kg
Maksymalna masa całkowita ciągnika (25 km/h, hamulce tarczowe): 5830 kg
Prześwit: 374 mm
Prześwit z układem zawieszenia: 376 mm
Wysokość górnego/dolnego zaczepu transportowego: 720-920/416 mm
Wysokość WOM: 703 mm
Rozstaw kół przednich: 1510 mm (1594 mm Carraro)
Rozstał kół przednich dla prac polowych (tylko Carraro): 1650, 1745, 1800 mm
Rozstaw kół tylnych: 1425 mm
Rozstaw kół tylnych dla prac polowych: 1500-1800 mm
Rozstaw osi: 2222 mm (2204 mm Carraro)
Ogumienie przednie: 11,2-24
Ogumienie tylne: 12,4-36
Masa cieczy w oponach tylnych: 2x160 kg
Zalecane ciśnienie przednich opon podczas orki: 190-240 kPa
Zalecane ciśnienie przednich opon podczas transportu drogowego: 240-280 kPa
Zalecane ciśnienie przednich opon przy pracy z ładowaczem czołowym: 300 kPa
Zalecane ciśnienie tylnych opon podczas orki: 140-170 kPa
Zalecane ciśnienie tylnych opon podczas transportu drogowego: 200 kPa
Zewnętrzna średnica skrętu z zahamowanym 1 kołem: 8700+500 mm
czytaj dalej...