Ciągnik Zetor 7520 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Ciągnik Zetor 8540 - najważniejsze dane techniczne i charakterystyka
Zobacz także
Model Zetor 8540 produkowany był w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Jest to prosty ciągnik z serii U III, z możliwością regulacji siedzenia, wentylacją i komfortem jazdy, pozwalający na prostą pracę nawet w mniej wygodnych warunkach. Maszyna została wyposażona w czterocylindrowy silnik o mocy 60 kW i pojemności ponad 4 l, jest ona nieco zmodernizowaną wersją modelu Zetor 8520.
Zetor 8540
WYMIARY, MASA I OGUMIENIE CIĄGNIKA
Długość: 3911 mm
Długość z układem zawieszenia: 4209 mm
Szerokość: 1929 mm
Wysokość maksymalna: 2793 mm
Masa ciągnika z kabiną: 3717 kg
Prześwit pod osią przednią: 394 mm
Prześwit pod dolnym zaczepem: 273 mm
Wysokość górnego/dolnego zaczepu transportowego: 621-821/328 mm
Wysokość WOM: 632 mm
Rozstaw kół przednich: 1550 mm
Rozstał kół przednich dla prac polowych: 1550, 1720, 1820 mm
Rozstaw kół tylnych: 1500 mm
Rozstaw kół tylnych dla prac polowych: 1500-1800 mm
Rozstaw osi: 2376 mm
Ogumienie przednie: 12,4-24
Ogumienie tylne: 16,9-34
Masa cieczy w oponach tylnych: 2x250 kg
Zalecane ciśnienie przednich opon podczas orki: 120-170 kPa
Zalecane ciśnienie przednich opon podczas transportu drogowego: 200-260 kPa
Zalecane ciśnienie przednich opon przy pracy z ładowaczem czołowym: 300 kPa
Zalecane ciśnienie tylnych opon podczas orki: 110-170 kPa
Zalecane ciśnienie tylnych opon podczas transportu drogowego: 170-210 kPa
Zewnętrzna średnica skrętu z zahamowanym 1 kołem: 9850+500 mm
SILNIK – Zetor 1201 Turbo
4-cylindrowy, 4-suwowy, rzędowy, stojący, wysokoprężny, rozrząd górnozaworowy, bezpośredni wtrysk paliwa, chłodzony cieczą; kolejność pracy cylindrów 1-3-4-2; ciśnieniowy układ smarowania silnika, górnozaworowy układ rozrządu; szeregowy filtr oleju i jednostopniowy filtr paliwa
Pojemność skokowa silnika: 4156 cm3
Średnica x skok: 105 x 120 mm
Moc znamionowa: 60 kW
Znamionowa prędkość obrotowa silnika: 2200 obr/min
Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 2460 obr/min
Obrotowa prędkość jałowego biegu: 700-50 obr/min
Jednostkowe zużycie paliwa: 235 g/kWh
Ciśnienie wtrysku: 22-0,8 MPa
czytaj dalej...